Obrázek článku Exkurze do Prahy

V druhé polovině září navštívila třída 6. E hlavní město naší republiky.

Do Prahy jsme dojeli v pondělí ve večerních hodinách a jeli jsme rovnou na Žižkov, kde jsme byli ubytováni v hotelu. Následující den ráno jsme po bohaté snídani vyrazili na Pražský hrad. Místo, kde se psaly dějiny našeho národa. Potom jsme se přesunuli po Nerudově ulici na Malostranské náměstí. Dále jsme navštívili Kampu, podívali jsme se na Werichovu vilu a zašli jsme k Čertovce, kde se nachází i nejužší ulice v Praze. Nemohli jsme vynechat ani Karlův most, odkud byl krásný výhled na Národní divadlo a také na Pražský hrad. Došli jsme až na Staroměstské náměstí, kde se nachází orloj. Naši prohlídku historického centra jsme zakončili na Václavském náměstí. Poté jsme se odebrali na hotel, abychom se připravili na kulturní program. V 19.00 začal zlatý hřeb úterního dne, Revizor v Divadle na Vinohradech. Představení bylo skvělé. Obohaceni kulturou jsme se vrátili na hotel.

Poslední den v Praze jsme navštívili Národní muzeum s bohatou nabídkou expozic a odpoledne jsme využili krásného počasí k návštěvě Vyšehradu. V pozdních odpoledních hodinách jsme se vydali na cestu zpět na Moravu. Myslím, že se výlet do Prahy povedl a v každém zanechal pozitivní vzpomínky.