Pracovníci školního poradenského pracoviště
Vilma Vašáková
výchovný poradceDo oblasti výchovného poradenství spadá práce se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami, dále pak poskytování konzultací žákům, kteří se ocitají ve složité životní situaci a jejich případné nasměrování do odborných pracovišť. Nedílnou součástí je spolupráce s pedagogickými poradnami a SPC.
Lukáš Korábečný
školní metodik prevenceŠkolní metodik prevence vykonává ve škole činnosti metodické a koordinační, činnosti informační a činnosti poradenské. Hlavní náplní těchto činností je realizace aktivit zaměřených na prevenci různých forem rizikového chování, dále pak aktivit zaměřených na podporu integrace. Školní metodik se ve spolupráci s ostatními pedagogickými pracovníky snaží včas podchytit projevy rizikového chování studentů, dále pak připravuje podmínky pro integraci studentů se specifickými poruchami chování.
Školní metodik spolupracuje s orgány státní správy a samosprávy zabývajícími se problematikou prevence rizikového chování.
Markéta Heřmanová
kariérový poradceKariérové poradenství spojuje vzdělávací, informační a poradenskou podporu k vhodné volbě vzdělávací cesty a pozdějšímu profesnímu uplatnění.
Kateřina Barošová (školní psycholožka)
školní psychologNáplní práce školního psychologa je diagnostikovat a konzultovat problémy žáků. Další činnosti jsou metodické nebo poradenské. Pracuje se žáky i s jejich rodiči a také pedagogy. Komunikuje s dalšími poradenskými zařízeními jako je pedagogicko-psychologická poradna nebo se sociálními institucemi.
Cíleně pomáhá diagnostikovat specifické poruchy učení u žáků, ale sleduje i žáky nadané. Zjišťuje klima ve třídě, tím se myslí diagnostika výchovných i výukových problémů nebo šikana. Zpracovává různé dotazníky a ankety, pomocí kterých zjišťuje informace ke své práci školního psychologa Mezi jeho další činnosti patří kariérní poradenství. Školní psycholog sestavuje individuální vzdělávací plán pro žáky. Konzultuje i osobní problémy žáků a hledá jejich řešení.